Je kent het vast: dezelfde vragen die regelmatig door medewerkers worden gesteld. "Waar vind ik mijn loonstrook?" "Wat betekent deze code op mijn salarisspecificatie?" "Hoe download ik mijn jaaropgave?"
Stuk voor stuk logische vragen, maar die niet per se jouw business. Want ondertussen wil jij je liever richten op je onderneming. Niet op herhaling.
Er is nu een Knowledge Assistant toegevoegd in de medewerkersportaal. Een slimme AI-assistent die direct antwoord geeft op de meestgestelde vragen van medewerkers. Zo vinden zij sneller hun weg zonder jou lastig te hoeven vallen.
Wat houdt deze AI-assistent precies in?
De Knowledge Assistant is specifiek ontwikkeld om de meest voorkomende vragen van medewerkers te beantwoorden. De assistent helpt medewerkers met standaardvragen, bijvoorbeeld over:
het vinden van documenten, zoals loonstroken en jaaropgaven
het begrijpen van looncomponenten
algemene begrippen binnen de salarisadministratie
navigatie in het Nmbrs-portaal
De uitleg is helder, zonder vaktaal of ingewikkelde stappen. Gewoon in begrijpelijke taal. Op dit moment is de AI-assistent nog niet te gebruiken in de medewerker app.
Waar ligt de grens?
De Knowledge Assistant is er voor algemene vragen. Voor persoonlijke situaties zal de medewerker zich tot de werkgever moeten wenden.
Benieuwd hoe het werkt?
In deze klikbare demo laat Nmbrs zien hoe de AI-assistent precies werk voor medewerkers. Je kan de medewerkers hierop attenderen.
Vragen?
Heb je vragen over deze nieuwe functionaliteit of andere vragen over het gebruik van onze salarisportaal? Laat het dan gerust weten, we helpen je graag verder!